Ga naar inhoud

Facebook Pagina met fouten.

Gast g.h.l.gerrits

Aanbevolen berichten

Beide logje zijn nu OK.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer heten start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast g.h.l.gerrits
Beide logje zijn nu OK.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer heten start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Weer veel dank!

Ik had C.Cleaner ook al eerder gebruikt,nu ook geen oplossing?

Groet g.h.l.gerrits

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast g.h.l.gerrits
Je bent niet de enige met dit probleem en ik vrees dat het zit in de combinatie van IE8 en facebook.

Enige oplossing is voorlopig een andere browser gebruiken voor facebook.

Goede middag.

Bestaat er de mogelijkheid om FACEBOOK van uit Outlook Express 6 ,met Google Chroom te laten openen,zonder dit programma als standaard browser in te stellen?

B.v.dank g.h.l.gerrits

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Gast g.h.l.gerrits
Je kan proberen om de links naar facebook aan te klikken met de rechter muisknop en dan klikken op openen met ...

Kies dan in het lijstje op Google Chroom.

Met Google chroom lukt het nu wel!

Dus de fout zit in Internet Explorer 8??Explorer 9 kan ik voor Windows xp niet gebruiken?

Zover dank. g.h.l.gerrits

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast g.h.l.gerrits
IE 9 kan je inderdaad niet gebruiken met XP.

Je zal dus moeten werken met een andere browser dan IE 8.

Dank voor U antwoorden.

Ik kan de mogelijkheid voor Opgelost instelling niet vinden?

groet g.h.l.gerrits

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.