Ga naar inhoud

printerprobleem code 43

Aanbevolen berichten

Hallo,

Op mijn pc krijg ik melding dat de printer offline staat, melding code 43 printerprobleem !

Eveneens intel ® ich 9 family usb universal host controller 2935 en 293 a werken niet

juist.

Ik heb een dell pc inspiron 1750,

Kan u mij helpen terug contact te krijgen van pc naar printer brother dcp 195 ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je recent een herinstallatie van Windows uitgevoerd, heb je dan ook alle drivers herinstalleert?

Onderstaande kan je uitvoeren:

Ga naar apparaatbeheer.

Dubbelklik op de usb controllers om ze allemaal te zien.

Klik de onderste aan met de rechter muisknop en kies voor installatie ongedaan maken.

Herhaal dit voor alle usb controllers.

Sluit het apparaatbeheer af en herstart de pc.

De usb drivers zullen opnieuw geinstalleerd worden en de poorten worden geinitialiseerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo, ik heb net gedaan wat je me voorstelde. nadien wordt apparaatstuurprogramma's geinstalleerd, alles blijkt

klaar voor gebruik, behalve usb 2.0 _ crw is nog aan t doorzoeken in windows. nu ook klaar, toch blijft de printer offline;

t is net of de pc de printer niet vindt of omgekeerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je recent een herinstallatie van Windows uitgevoerd, heb je dan ook alle drivers herinstalleert?

Op bovenstaande vraag kwam nog geen antwoord.

Aanvullend: heeft de printer eerder wel gewerkt in de huidige Windows 7?

Heb je de installatie uitgevoerd zoals op afbeelding?

post-23245-1417704982,4737_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Dag doraflora,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, Ik heb 'alles' geprobeerd, een herstelpunt gedaan, usb controllers ongedaan gemaakt,geherinstalleerd, opnieuw foutmelding,heb naar dell gebeld, ik heb garantie op pc, en vroeg voor ondersteuning. Uren geprobeerd, uiteindelijk alle gegevens op cd gezet uit veiligheid, en gisteren pas heel de pc leeggemaakt, windows terug geinstalleerd, webmail, ... en t ging nog niet. volgens dell zou het de printer zijn die stuk was, met brother contact opgenomen en uiteindelijk vooralleer een nieuwe printer te kopen een nieuwe usb draad gekocht, en niet te geloven ... na 20 uren zoeken en proberen bleek de usb kabel stuk te zijn, direct had ik contact met de printer, zonder probleem, niet te geloven, en dit na zoveel uren zoeken.dus het probleem is van gisterenavond opgelost, webmail herstart, ook met problemen qua inloggen, maar vanaf vandaag is alles oké; Toch bedankt voor je moeite en opvolging. Daarom zend ik je dit antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.