Ga naar inhoud

veiligheid bij internetbankieren

Aanbevolen berichten

Dit is correct verlopen. Verwijder Combofix: Start -> Uitvoeren/Zoekopdracht en typ: ComboFix /Uninstall

Dit zal Combofix verwijderen + gerelateerde mappen en bestanden, herstelt de klokinstellingen opnieuw, verbergt de bestandsextensies, gaat verborgen bestanden en systeembestanden terug verbergen en maakt een nieuw herstelpunt.

Indien aanwezig mag je de map C:\Qoobox manueel verwijderen.

Indien het probleem nu nog niet opgelost is, mag je malware als oorzaak compleet uitsluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Kape,

Heb alles zoals aangegeven uitgevoerd.

Weer internet bankieren geprobeerd.

Er blijft steeds dat grijze slotje met de gele driehoek in de taakbalk.

Zou dit misschien op te lossen zijn door google te verwijderen en opnieuw te installeren

of om eventueel over te stappen op IE9,daar google zo al in 2013 stopt?

Graag je antwoord hierop.

Groeten Wastily

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met Google bedoel je de Googlebrowser Chrome neem ik aan. Het zou eventueel kunnen dat je bank niet correct met deze browser samenwerkt, zodat je dat grijze slotje krijgt. Dat kan je snel ontdekken door eens via Internet Explorer (IE 9 zit toch al op je PC) dezelfde bewerking uit te voeren bij je bank en dan eens te kijken hoe het slotje zich bij deze browser gedraagt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Kape.

Alles wat ik tot nu toe heb gedaan is zonder resultaat gebleven.

Tot slot heb ik een recovery uitgevoerd.

Dit heeft wel tot het juiste resultaat geleid.

Mijn problemen zijn nu opgelost.

Als ik inlog bij mijn bank dan is alles weer beveiligd met het groene slotje.

Mijn dank voor de voortreffelijke hulp.

Groeten wastily

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.