Ga naar inhoud

web-FTP fout

Aanbevolen berichten

Wanneer ik bij Strato een bestand wil downloaden naar mijn website via web-FTP (Java) en mijn IE9 krijg ik terwijl wel mijn HD data mappen en data zichtbaar is niet de weergave van mijn mappen op de server waar mijn web-mappen en data staat.

i.p.v. daarvan krijg ik: software caused connection abort: socket write error.

Verder geen enkele aanduiding.

Ik gebruik windows 7 Pro op een 32-bit machine. Ik heb ook virtualmachine met daarop WIN XP geinstalleerd op dezelfde PC. Wanneer ik via WinVM naar XP ga en daar met IE8 naar Strato ga werkt het op dezelfde PC dus wel.

Ik kan maar niet acgterhalen wat de oorzaak kan zijn.

Ik heb e.e.a. ook op mijn laptop met Win 7 Pro geprobeerd en daar lukt het wel allemaal.

Dus het kan niet bij Strato liggen. Trouwens ik had hen natuurlijk ook gevraagd, maar zij hebben mij tot heden ook niet kunnen helpen.

Ik heb via uitvoeren scf /scannow gedaan. Heb ook met Win Fixit gewerkt zowel voor IE als Windows

Ik heb cookies accepteren aan en uit en weer aan gezet. Uiteraard Java 7.5 opnieuw geinstalleerd. Nieuw opgestart. Allemaal geen resultaat. Heb ca 2 maanden last van dit probleem. Weet me via ander systeem dus te behelpen. Maar irriteert wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.