Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey,

Ik heb onlangs mijn 2 jaar oude logitech z2300 luidsprekers verkocht.

Ik vond dat deze relatief goed luid en zuiver speelden.

Ik ben op zoek naar nieuwe ultieme pc speakers.

Heeft iemand raad welke supper geweldig zijn rond de prijs van 300-500 euro?

Geplaatst:

Ja ik dacht er zelf ook aan. Maar wat voor een versterker heb ik dan nodig? Want ik weet dat er verschillende bestaan. Stereo radioversterkers, auto versterkers, homecinema versterkers, dj versterkers, .... . Naar wat moet ik dan precies zoeken?

Geplaatst:

Antwoord van mijn zoon:

Het beste wat je kan doen is een home cinema kopen en deze op je pc aansluiten via optisch of via hdmi deze heb je in verschillende prijsklasse

Ik heb goede ervaringen met samsung.

Ik kan hier ook wel eens kijken kwa prijs wat daar het beste bij uit komt maar welke setup zou u willen hebben 5.1 of 7.1 enz ?

Geplaatst:

dan zou ik opteren voor SAMSUNG HT-ES4200 of PANASONIC SC-BTT282 als je mooi geluid wilt hebben. En een mooi budget kan uitgeven. Lg zou ik niet nemen want kwa kwaliteit vind ik dit deprimerend.

De Zoon van Stegisoft

Geplaatst:

wat je ziet bij Lg is het Piekvermogen van 1000 watt dus niet zuiver geluid bij samsung praten we over 500 watt rms dus een nominale waarde die wordt gemeten van zuiver geluid zonder te overblasten

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.