Ga naar inhoud

Al mijn Internet Explorers 8,9 Google Chrome en Firefox werken continu niet


Aanbevolen berichten

Hallo Ls.

wat ik zelf ook probeer,het moet iedere keer zo wezen dat,al mijn Internet Explorers 8,9 Google Chrome en Firefox werken continu niet,ook al doe ik alles er weer af en de schijf FORMATEREN en dan weer alles opnieuw erop zet van At/mZ niets helpt ik blijf continu de melding van Microsoft je Internet Explorer werkt niet meer,ik word er gek van,plus ik heb al van heel veel Computer mensen hulp gekregen en heel veel geld weer kwijt,niets helpt.

Ik heb al een gammelig centje,ik krijg maar €70,per week en verder niks meer,please help me en stuur mij aub de goeie en blijvende oplossing per email,zodat ik eindelijk is geen foutmeldingen meer heb.

Tot mails,met de juiste goeie blijvende oplossing.:D:adore::top:

Mvgr,v,Bep.Brandsma.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je een link geven van de forum waar je uw vraag had gesteld zodat we kunnen gaan kijken welke oplossing ze gaven zodat we hier niet in herhaling moeten stellen?

Nav jouw antwoord,wou ik jou vragen,of jij mij jouw email adres wil sturen,dan kan ik mijn voorbeelden door mailen ivm welke problemen ik steeds terug krijg.

Ps.let niet op die namen die ik er onder heb gezet.

Het zijn +- 32 Bijlagen

Mvgr,v,Bep

post-33367-1417704979,6435_thumb.jpg

post-33367-1417704979,6783_thumb.jpg

post-33367-1417704979,7088_thumb.png

post-33367-1417704979,726_thumb.jpg

post-33367-1417704979,7603_thumb.png

post-33367-1417704979,7929_thumb.jpg

post-33367-1417704979,8244_thumb.jpg

post-33367-1417704979,88_thumb.jpg

post-33367-1417704979,9154_thumb.jpg

post-33367-1417704979,9499_thumb.jpg

post-33367-1417704979,9821_thumb.jpg

post-33367-1417704980,5454_thumb.jpg

post-33367-1417704980,5777_thumb.jpg

post-33367-1417704980,61_thumb.jpg

post-33367-1417704980,6428_thumb.jpg

post-33367-1417704980,6757_thumb.jpg

post-33367-1417704980,7066_thumb.png

post-33367-1417704980,7312_thumb.jpg

post-33367-1417704980,7624_thumb.png

post-33367-1417704980,791_thumb.png

post-33367-1417704980,8215_thumb.png

post-33367-1417704980,8332_thumb.png

post-33367-1417704980,8566_thumb.png

post-33367-1417704980,8658_thumb.png

post-33367-1417704980,885_thumb.jpg

post-33367-1417704980,9054_thumb.png

post-33367-1417704981,0032_thumb.png

post-33367-1417704981,168_thumb.png

post-33367-1417704981,2082_thumb.jpg

post-33367-1417704981,2244_thumb.png

post-33367-1417704981,2494_thumb.jpg

post-33367-1417704981,2962_thumb.png

aangepast door bobogigibeer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat je elders op de forum reeds antwoorden had gekregen.

Maar je geeft enkel probleem vensters.

- Open Internet explorer.

- Druk op de Alt toets op je toetsenbord. Er verschijnt een menu.

- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties.

- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen...

- Klik nogmaals op Opnieuw instellen.

- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:

Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren: reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).

Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nav QUOTE=stegisoft;317200,bedankt voor jouw antwoord,ik moet jou er nog even dit bij zeggen,dat ik dit wel heb gedaan,maar

je raad misschien wel waar ik heen wil,het hielp niets en nu probeer ik de nieuwe Internet Explorer 9 op mijn Windows 7 Software die ik op mijn PC heb,ik hoop dat het nu voorlopig even voorgoed weg blijft,mocht ik weer jullie hulp nodig hebben dan laat ik weer van mij horen.Gr,v,bobogigibeer

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.