Ga naar inhoud

Help ik kan niks meer doen met me computeren radeloos?

Chacko

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik had perongeluk een nieuwe account aangemaakt met beperkte rechten,

en ouderlijk toezicht ingeschakeld, maar me pc als ik opstarte, logde hij altijd vanzelf in, nu was het niet het geval, en moest ik daar ww intypen maar ww deed het niet meer, dus moest ik via me andere acc dat ik had aangemaakt in logen, maar nu vragen ze ouderlijk toezicht ww als ik iets wil doen, en ik wil terug op me vorige account, al me bestanden staan erin het is belangrijk, en als ik iets wil downloaden moet hij ook wachtwoord, enzo?

en ik kan ook geen andere accounts aanmaken of weizigen moet dan ouderlijk toezicht ww invoeren:ssss

Help me aub ik smeek het je.

Groetjes Robin vandermeersch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Robin,

Bij normaal computergebruik lijkt het ons logisch dat de gebruiker zijn persoonlijk wachtwoord en keycode kent. PCH verleent dan ook geen advies voor het achterhalen van wachtwoorden en keycodes. Kijk hiervoor even naar onze "Forumregels".

Wat je wel kan doen om je bestanden alvast te recupereren is gebruik maken van een Ubuntu Live CD.

Je kan die hier downloaden.

Dan brand je de ISO op een cd met de optie "image naar cd branden" (dit kan verschillen naar gelang het gebruikte brandprogramma.)

Doe de cd in het cd-station en herstart de pc. Druk dan onmiddellijk op F11 voor het boot menu en kies het station met de Ubuntu cd als opstartmedium.

Als het welkom scherm geladen is, kies je de gewenste taal en klik dan op try Ubuntu of Ubuntu proberen maar NIET op installeren.

Eenmaal op het Ubuntu bureaublad, klik je op het 2de icoon om de verkenner te openen.

Nu kan je de harde schijf doorzoeken naar mappen en bestanden die je wil bewaren en deze kopieren naar een externe schijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Bedankt voor je reactie, maar ik kan niks downloaden meer dan komt er ouderlijk toezicht op? Er moet tog iets zijn maybe regedit weet ik veel pfff?

---------- Post toegevoegd om 21:55 ---------- Vorige post was om 21:54 ----------

En ik ben geen hacker ofzo lol? -_- Me moeder had haar wsw eens veranderd, en dat wst ik niet, normaal was het severine, maar nu weet ze het zelf niet meer, dusja, ik heb weer eens aan pc geprutst en ouderlijj toezicht aangedaan weetikveel? -_- ik zit in de problemen en me bestanden van admin acount is zeldzaam ;s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Ik wil me windows vista home prium terug herinstalleren maar heb ook ouderlijk toezicht nodig, omg wat moet ik doen ik kan niks meer, beheren en downloaden en cd werkt niet of moet ik ouderlijk toezicht ww invullen, dus die wachtwoord herstel zal ook wel niet helpen ? -_- ( Want je moet dan ook een Ouderlijk Toezicht ww ingeven denk ik . Dus ik sta alweer Radeloos -__-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Heel erg bedankt voor deze informatie,

Ik heb met die stappen met Laptop terug herinstallert,

En jahoor, ik had geen ouderlijk toezicht nodig via die Boot ding.

Ik ben zeer blij dat je mij hebt geholpen,

- PSS: Heb veel respect voor je, En je doet heel goed je werk

Er mogen meer mensen zijn zoals jou. =)

Met vriendelijke groeten

Robin Vandermeersch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb veel respect voor je, En je doet heel goed je werk

Er mogen meer mensen zijn zoals jou. =)

Fijn te lezen dat je probleem opgelost is !

Bedankt voor het mooie en deugddoende compliment...en, neem gerust eens een kijkje op dit forum: er zijn hier nog mensen zoals ik hoor... ;-)

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.