Ga naar inhoud

Virus securty shield, opstarten veilige modus lukt niet

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb sinds vandaag last van het virus security shield op mijn computer.

Ik las dat je door in de veilige modus te gaan mbam kon downloaden en dit het probleem kon verhelpen.

Alleen ik kom dus niet in de veilige modus. Met opstarten en F8 lukt het niet en via start -> msconfig openen lukt niet wat dit blokkeert security shield. Heb ook een een keer stekker eruit getrokken, bij het opnieuw opstarten kom je zo in een menu waar je in veilige modus zou kunnen opstarten maar ik kan dit dus niet selecteren en na 20 sec start die in normale modus op.

Kan iemand mij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de avira rescue cd zijn werk laten doen, na 3 kwartier was die klaar en heb ik de computer opnieuw opgestart.

Alleen wanneer de computer opgestart is, komt security shield gelijk weer in beeld. Weet u wat ik verder kan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Activeer de valse Security shield met deze sleutel: 64C665BE-4DE7-423B-A6B6-BC0172B25DF2

Hierdoor zal hij stoppen met die meldingen te geven.

Klik nadat de valse scan van Security Shield is voltooid op Verwijderen, klik daarna Ja, activeer Security Shield, waarna je de aankooppagina van de parasiet zult zien.

Druk Ctrl+N. Er wordt nu een nieuw venster van Internet Verkenner geopend waardoor je terug toegang tot het Internet hebt.

1. Open Internet Explorer and ga naar >Hulpmiddelen< selecteer >Internet Opties<
    IE-copy.png
  2. Selecteer >Verbindingen<
    IE1-copy.png
  3. Selecteer >LAN Instellingen<
    IE2-copy.png
  4. In de proxy server sectie dien je het aankruisvakje dat is gemerkt met >Gebruik een proxy server voor uw LAN< leeg te maken. Klik dan de >OK< toets om dit scherm te sluiten en klik de >OK< toets om het scherm Internet Opties te sluiten.
    IE3-copy.png

Laat weten of dit gelukt is, dan kunnen we beginnen met het effectief verwijderen. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.