Ga naar inhoud

[OPGELOST] site in google krijgen

Aanbevolen berichten

beste forumers:laugh:

kheb een misschien wel stomme vraag maja,

hoe krijg ik men website in de google index?

ik heb een website gehost bij one.com

daar staat wel iets van adwords maar dat is niet wat ik nodig heb denk

kwil die site ni bij de gesponserde koppelingen maar wel gewoon (aan die linkerkant) bij al de rest.

hopelijk kan iemand me helpen

alvast weer hartelijk bedankt

grts

Bulldozer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is iets wat iedereen wel erg graag heeft, maar de wegen van Google zijn vaak ondoorgrondelijk :)

Bij het selecteren van sites werkt Google met zoekrobotten en andere gesofisticeerde methoden, maar de kern van het verhaal is voor niemand duidelijk en wordt zeker niet bekendgemaakt. Wat je wel kan doen is alvast je website aanmelden bij zoveel mogelijk zoekmachines. Ook het crosslinken met andere websites, waardoor je site meer bekendheid verwerft kan helpen. De kernwoorden van de site grondig kiezen en uitgebreid in je site inwerken kan wel eens helpen (al is de waarde daarvan fel gedaald). En dan zeker : regelmatig aanpassen van de content van je site. Want bij elk bezoek van de robotten wordt er ook gekeken naar de wijzigingen op je site : weinig wijzigingen betekent een slechte score, veel wijzigingen een goede score. En daar hangt je plaats in de rangschikking bij zoekopdrachten toch van af. Maar er zijn ongetwijfeld nog andere zaken waar je op moet letten ... al blijft het toch altijd een beetje een loterij. Veel illusies zou ik me - bij de start van een nieuwe website - zeker niet maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.