Ga naar inhoud

HD Webcam Dell XPS L502X Knipperende strepen door beeld.


AnniekV

Aanbevolen berichten

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Zal ik doen!

---------- Post toegevoegd om 00:34 ---------- Vorige post was om 00:33 ----------

Maar ik heb dit probleem eigenlijk al vanaf het begin, ik heb de laptop nu sinds November. Is het niet raar dat ik daar nu pas voor ga bellen dan? Mijn batterij is trouwens ook kapot, daar ga ik ook gelijk voor bellen of ik daar nog garantie op heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, ik hoop dat het een jaar is. Want ik heb hem nu 8 maanden.

---------- Post toegevoegd om 00:44 ---------- Vorige post was om 00:42 ----------

"Alleen Dell-laptopbatterijen worden geleverd met een garantie van 1 jaar, zijn speciaal ontworpen voor optimale beveiliging en prestaties voor Dell-systemen en worden gedurende de garantieperiode ondersteund door de technische support van Dell." Dit staat op de site.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net gebeld met de Technische support, er wordt gezegd dat er waarschijnlijk niet echt veel aan te doen valt, maar omdat de batterij ook kapot is waarschijnlijk, moet ik opsturen naar Dell en dan kijken ze gelijk naar de strepen in het webcambeeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.