Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

ik heb een ipad 2 maar iedere keer als ik een email adres wil instellen of contacten wil toevoegen gaat ie weer naar het begin scherm dus kan ik geen contacten toe voegen echt irritant

aangepast door Julian1234
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Ben geen Ipad gebruiker maar in deze handleiding op blz. 36 vindt je alle terug over het instellen van een account.

Geef in je volgende bericht door welk account je wil aanmaken en waar het juist fout loopt, zo kunnen Ipad gebruikers gerichter reageren.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Het is nog steeds niet gelukt het ligt aan iets anders maar ik weet niet wat.

als ik op het icoontje cantacten klik dan sluit deze app weer gelijk af en ook als ik naar instellingen ga en ik klik op email contacte enz dan ga ik terug naar het beginscherm pls help me

Geplaatst:

kan ook aan een software-bug liggen van een of andere app, facebook bv. Je kan al je gegevens opslaan op je PC op itunes en je ipad gewoon helemaal ressetten (fabrieksinstellingen) . Meestal zijn die problemen dan helemaal opgelost en komen ze niet meer terug.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Probeer eens alle apps te sluiten op je multitaskbar en probeer daarna opnieuw. Multitaskbar krijg je door tweemaal op de homebutton te drukken, daarna op een app blijven drukken tot er een rode - boven komt en de icoontjes beginnen te shaken. Dan op alle minnetje drukken.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.