Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste,

Heb een laptop Dell met wifi-printer HP Deskjet 3050 all in one, die niet meer gevonden wordt, vermoedelijk doordat een defecte router vervangen is door nieuwe en / of ergens niet juist meer meer ingesteld is , maar ik weet niet hoe het moet, de computerboer heeft de router vervangen maar de printer niet meer getest en gaat nu enkele dagen in verlof , modem en router voor Telenet installatie, de D-Link 802.11g/2,4 GHz Wireless is vervangen door een M serie ipv g.

groeten jaak

Geplaatst:

Is het wifi netwerk beveiligd?

Sluit de printer met usb aan op een pc en stel het wifi netwerk opnieuw in op de printer.

Staat de mac-filter ingeschakeld op de router?

Voeg het mac adres van de printer toe aan de lijst met toegestanen adressen.

Voor een telenet installatie moet je dit online doen via mijn telenet.

Geplaatst:

Beste kweezie wabbit

'k heb de printer terug aan de praat zoals u aangaf; rechtstreeks met usb kabel aan printer, dan de cd van printer in pc en deze

koppelde automatisch.

Bedankt voor de hulp !!

u vraagt : is het wifi netwerk beveiligd? hoe kan ik dit controleren

groe

Geplaatst:

Ik heb de discussie weer als "niet opgelost" gezet, dan kunnen we verder gaan met het wifi netwerk.

Welke windows gebruik je?

Klik rechts onderaan op het icoontje dat de sterkte van het wifi netwerk aangeeft.

Ga dan met de muis op je verbinding staan en dan kan je zien of het netwerk beveiligd is en zo ja met welke beveiliging.

Geplaatst:

Hoi,kweezie wabbit

- laptop Dell met Windows Vista

- op icoontje klikken rechts onderaan ( links klik ) = verbonden met KelchtermansJaak

toegang: Lokaal en internet (signaalsterkte 5 streepjes)

verbinding maken of verbreken

netwerkcentrum

(rechts klik) = verbinding verbreken - KelchtermansJaak

verbinding met netwerk maken

animatie van activiteit uitschakelen

melden van nieuwe activiteit inschakelen

diagnose en herstel

netwerkcentrum

Nu verder zie in bij netwerkcentrum een Windows Firewall is

en een Normaal-Hoog bescherming

Moet ik het hier ergens bij vinden wat u bedoeld met beveiliging, er staat ook nog een AVG op.

groeten, jaak

Geplaatst:
- op icoontje klikken rechts onderaan ( links klik ) = verbonden met KelchtermansJaak

toegang: Lokaal en internet (signaalsterkte 5 streepjes)

Hier moet je gewoon met je muis op gaan staan zonder te klikken.

Dan verschijnt een kadertje met informatie over de verbinding en daar staat ook bij of de verbinding beveiligd is of niet en welke beveiliging werd gebruikt.

Geplaatst:

Hoi,kweezie wabbit

Op icoontje gaan staan met muis, rechts onderaan geeft alleen = verbonden met KelchtermansJaak

Toegang: Lokaal en internet ( signaalsterkte 5 streepjes )

meer komt er niet opstaan, het is raar : ik gebruik Vista Home premium.

groeten jaak

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.