Ga naar inhoud

update 'Service Pack 7' lukt niet

Nadine12

Aanbevolen berichten

Dit zijn de problemen die we hebben met de PC:

We krijgen de laatste dagen voortdurend het bericht dat er een update is. Dit gebeurt wel vaker, updates gaan automatisch, maar na controle heb ik gezien dat het steeds dezelfde update is (Service Pack 7) die blijft terugkeren en dat die steeds mislukt. Ik heb die gisterenavond dus eens manueel laten lopen. De update ging traag en lukte uiteindelijk maar voor 44% en dan kreeg ik bericht: ‘Fout bij configureren Service Pack. Wijzigingen ongedaan maken. Schakel de computer niet uit.’ Dat loopt dus sinds gisteravond en is nog steeds niet afgelopen. Ik heb deze morgen de computer eens uitgezet, zelfs de stekker eens uitgetrokken, een kwartiertje gewacht om weer op te starten, maar het resultaat blijft hetzelfde, hij blijft proberen om de update te verwijderen. Met als resultaat dat de computer dus niet bruikbaar is.

Is hiervoor een oplossing? Kan dit op de één of andere manier geannuleerd worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Asus

Bedankt voor de info.

We hebben ondertussen ook zelf een oplossing gevonden: heropstarten onder veilige modus en resetten. Alles werkt weer gewoon.

We nemen je voorstel om een herstelschijf op te maken zeker ter harte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.