Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vandaag heb ik toevallig twee pdf-files willen opslaan maar het lukt me niet. Heb dit ook nog nooit gedaan.

Screensave is van de pdf die KQ me getipt heeft. Als ik op het symbool (disquette) klik dan krijg ik daar een verbodsbordje op (Ø). Idem ook bij het handje of bij de snapshot.

Ik heb adobe reader 8.

post-2887-1417703738,3749_thumb.jpg

Geplaatst:

vreemd. Heb je dit bij alle pdf files, of enkel bij deze?

Die file zelf heb ik eventjes hier online gezet voor je. ALT-Codes.pdf

Geplaatst:

Daarstraks ook bij de handleiding van The Gimp . Ik heb het nog eens geprobeerd maar het lukt dus niet.

Zoals gezegd heb ik nog nooit een pdf-file moeten opslaan.

Via uw link heb ik in iedergeval mijn alt-codes. Toen ik acrobat opende om bestande files te controleren was er buiten de alt-code nog een file en dat was de rekening van Telenet. Ik ben nog eens gaan kijken hoe ik dat opgeslagen heb maar daar kreeg ik spontaan een nieuwe venster met "openen of opslaan". Zie screenshot.

Geplaatst:

Oké, hier is hoe je het moet doen in IE7

Rechtsbovenaan heb je normaal gezien een knop met 'PAGINA' op.

Als je daarop klikt, heb je een uitvouwmenu.

Kies nu opslaan als....

En dit zou moeten werken...

Succes!

Geplaatst:
Rechtsbovenaan heb je normaal gezien een knop met 'PAGINA' op.

Als je daarop klikt, heb je een uitvouwmenu.

Kies nu opslaan als....

Succes!

Dat was wat ik zocht, heb alleen maar langs links liggen zoeken (nog teveel XP gedacht en noemde dat daar niet anders?)

Zo simpel was het dus.:rofl:

:flowers:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.