Ga naar inhoud

AVAST melding JS:Redirector-XO [tri]

Aanbevolen berichten

• Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo Kape, Ik heb het volgende gedaan. Ik heb een website gemaakt en de bestanden op het internet geplaatst via FTP.

Dus ik zal nu eerst de site verwijderen en daarna de website weer opnieuw online plaatsen (vanaf de gescande pc). Is deze volgorde goed of moet ik eerst de pc scannen en dan pas de site online scannen? Ik heb nl op mijn pc geen avast staan (op een andere wel). Het virus wordt alleen herkent door Avast, andere hebben geen probleem. Ik zal dus de website online zetten opnieuw bekijken op het internet en kijken of ik het virus weg is. ik laat je nog iets weten. Voor zover in iedergeval bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is gelukt. Het virus is verwijderd. Krijg de melding nu niet meer. Ik wil dit natuurlijk in de toekomst voorkomen. Heb je nog een tip welke malware/spamfilter ik het beste kan aanschaffen. De virusscanner is van panda.

Groet en bedankt je kunt de call sluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt ik heb de site verplaatst naar peterjanssens.nl en daar gaat het goed. ik zal tzt hotelsin.be verwijderen.
Lijkt me nog steeds niet goed te zitten. Nu reageert AVG op je nieuwe site peterjanssens.nl met een virusmelding. De locatie die aangegeven wordt is peterjanssens.nl/media/system/js/mootools-core.js. Misschien daar toch eens naar kijken ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.