Ga naar inhoud

Erg onstabiel ping en download snelheid

Aanbevolen berichten

Sinds een paar dagen begon ik tijdens het gamen al te merken dat ik veel meer lagde als normaal. Op duitse server had ik iets rond de 300ms ping. Dat is niet normaal want normaal had ik eerst altijd 50 tot 60 maximaal. Ik dacht dat dit vanzelf wel overging, maar nu 1,5 weken later heb ik nog steeds precies hetzelfde.

In de tijd dat deze problemen de kop opstaken is er voor zover ik en mn ouders weten niks veranderd in internet abbonement. Dus ik heb op de 2 pc's en de laptop in huis allemaal speedtests gedaan, allemaal terwijl ze aan bekabeling zitten, en de ping waarden verschillen enorm per keer dat ik het doe. Elke pc en de laptop hebben dat. Het kan niet aan een virus liggen, want ik heb een hele virusscan over mijn pc, mijn laptop en de pc van mijn ouders gegooit, niks kwam eruit en nog steeds zelfde problemen. Al merk ik wel dat mijn PC er meer last van heeft, maar dat komt ook met name omdat ik erop game.

Als ik dan speedtests doe, dan zie ik ook na de ping, dat mijn download snelheid heel onregelmatig is. Zelfs als ik alles af heb staan blijft het onregelmatig, net als de ping.

Hier zijn wat speedtests van mijn PC, allemaal verbonden met rotterdam op een paar tijdstippen achter elkaar:

2050266531.png

2050280416.png

2050282389.png

2050283742.png

2050284628.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.