Ga naar inhoud

HELP ivm firewall plz!

Iren

Aanbevolen berichten

hallo:ciao:,

srr als ik in de verkeerde afdeling zit, maar tis nogal dringend....

Ik ga dus strax Dragon Naturallyspeaking v9.51 proberen installeren en in de Readme staat dit:

Set your firewall to PERMANENTLY BLOCK "Agent.exe" from internet access. This seems to be an automatic update and validation checker which can probably disable blacklisted keys, and attempts to do so everytime DNSP is started. Alternatively, you can probably locate and eliminate this executable without any ill-effects.

Nu, ik wil da dus doen, maar ik weet niet hoe zodat mijn Dragon niet beschadigd zou worden:s

Kan ik dat op voorhand doen ofzo? ..pff gwn WAT ZOU DE BESTE OPLOSSING ZIJN AUB??

(duidelijk graag, ben :stupid: wa zoiets betreft)

DANKU!!!xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarom zou je die Agent.exe willen blokken? Die haalt enkel automatische updates binnen, en als je je licentie van Dragon NaturallySpeaking koopt dan mag die ook controleren op blacklisted keys...

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarom zou je die Agent.exe willen blokken? Die haalt enkel automatische updates binnen, en als je je licentie van Dragon NaturallySpeaking koopt dan mag die ook controleren op blacklisted keys...

ja wel, als ik et zou kunne kopen zou ik hier niet zitte hé...

toe........zeggeut mij aub iemand!

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste,

deze discussie is geloten wegens aanvraag van illigale praktijken.

op dit forum doen wij hier niet aan en bestrijden dit met alle mogenlijke middelen.

u heeft hiervoor een waarschuwing gekregen.

deze discussie word afgesloten.

mocht u het niet eens zijn met deze beslissing dan kunt u contact met mij opnemen

Mv.Gr

Yannick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.