Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste

Wat zijn zoal de goede antivirussen. Liefst de gratis versies, maar eventueel ook betaalde. Ik heb al norton internet security gehad maar de licentiesleutel is nu verlopen en dus moet ik een nieuwe kopen, maar ik wou eerst eens kijken of er geen gratis of goedkopere oplossingen bestaan. Wat zijn jullie ervaringen met norton?

Ik heb ook al avast de gratis versie gehad, maar mijn pc wordt hier precies nogal traag van. Voorlopig heb ik avira maar dat heeft geen firewall in de gratis versie. Zijn er nog andere goede (gratis) antivirussen?

Geplaatst:

Dag eques,

Resultaten uit een recente test kan je hier vinden: BitDefender ook beste virusscanner op Windows 7 - Security.NL

Enkele bekendere gratis antivirusscanners zijn:

Avast free

AVG free

ZoneAlarm free + firewall

enz...

Maak je gebruik van een antivirusscanner zonder firewall kan je gratis de Comodo firewall downloaden.

Persoonlijk zou ik voor een gratis versie gaan. De Avira die je nu hebt is best ok. Voeg er nog Comodo aan toe als firewall.

Op deze LINK vind je nog enkele andere gratis AVscanners enz.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.