Ga naar inhoud

geel beeld

G_Jelle

Aanbevolen berichten

Dag G_Jelle,

hoe gedraagt de PC zich momenteel ?...

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 maanden later...

Beste,Het is alweer een tijd geleden, maar ik heb weer hetzelfde probleem. Het is nu een maand goed gegaan met mijn nieuwe profiel die ik aangemaakt had. Maar ik heb nu weer precies hetzelfde probleem. Elke keer als ik mijn pc opstart dan krijg ik weer geel beeld, wat wel transparant is. Ik heb absoluut geen idee waar het ligt, maar ik denk dat het niet schadelijk is voor mijn pc, maar het is wel irritant als ik elke keer als ik mijn pc opstart naar mijn instellingen moet gaan om ervoor te zorgen dat mijn beeld goed staat (hij houd mijn instellingen niet vast)Bedankt alvast,Jelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.