Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

Ik heb daarstraks een paar software bestanden gewist...ik denk 1 teveel want sindsdien heb ik geen geluid meer op mijn laptop. Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt!

Geplaatst:

Dag Niki4,

welkom op PCH.

Kijk eens of het terugzetten van een herstelpunt naar een tijdstip van voor de problemen een positief effect heeft ?...

Hoe je een herstelpunt terugzet in Windows 7 kan je bekijken als je hier klikt.

Geplaatst:

Dag Asus

Ik heb windows XP. Ik kan niet doen wat daar staat, als ik op start druk kan ik daar niet onmiddellijk iets typen.

Geplaatst:

Super bedankt, het werkt terug.

Zou ik u nog een vraag mogen stellen, dit probleem heb ik al geruime tijd. Mijn laptop denkt dat hij geen cd-roms kan lezen...

Ik kan dus niets installeren of geen dvd bekijken. Kan dit opgelost worden?

Geplaatst:

Via deze link kan je een Fix It downloaden en uitvoeren...wanneer je naar beneden scrolt kan je de manuele uitvoering voor XP bekijken.

Lost dat het probleem met CD/DVD-station op ?...

Geplaatst:

Ik heb via de link geprobeerd om het probleem op te lossen...maar het programma geeft aan 'probleem niet opgelsot'

En effectief als ik een cd insteek geen reactie.

Geplaatst: (aangepast)

* zijn er meldingen (uitroeptekens) in apparaatbeheer ?...

* kan je het merk en de volledige type-aanduiding van je laptop posten...graag ook een linkje naar een Speccy-logje zoals hieronder beschreven:

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

aangepast door Asus
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Blijkbaar is mijn laatste bericht niet door gekomen, ik heb een medion window XP media center edition 2005. Ik weet niet of dit voldoende is.

Geplaatst:

Niet echt nee...de vraag ivm de meldingen in je apparaatbeheer werd niet beantwoord, het linkje naar je Speccy-logje ontbreekt en de type-aanduiding van je Medion is niet volledig (MSN-nummer)..deze gegevens kan je terugvinden op een sticker op de achterzijde van de PC.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.