Ga naar inhoud

antivirus


Aanbevolen berichten

oke ik heb de mail door genomen het probleem is nog niet helemaal opgelost

ik moet morgen contact opnemen met mcafee zo dat hun morgen via remote control

in mij pc instelingen kunnen kijken maar nu dat ik via de mail wat instelingen heb veranderd

en een nieuw acount heb aangemaakt is er in mij aparaat beheer in eens wat veranderd zie bijlagen

wat kan ik hier aan doen?.

post-12056-1417704987,7816_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is de snelheid wat ik moet halen 50mbit en 4,8 upload ik heb alles in 1 pakket.

oke volgende probleem ik heb een speedtest gedaan van ziggo die niet goed uit kwam

vervolgens heb ik ziggo gebelt die gaf toe dat er een storing was die is inmidels opgelost

vervolgens heb ik weer een speedtest gedaan die kwam wat beter uit maar nog niet helemaal goed

zoals nu het zit namelijk zo voor dat ik de speedtest nog niet heb afgerond stoterd de snelheid soms wat ik haal is dan

22 mbit 47 mbit of zelfs 42 mbit maar waneer ik een optie in mcafee uitschakeld namelijk net guard dan is alles weer goed

maar kan in net guard wel uitgeschakeld laten of dat niet? als ik ook een speedtest doe met net guard ingeschakeld dan krijg deze melding zie bijlage.

post-12056-1417704989,2493_thumb.png

aangepast door misteragga
Link naar reactie
Delen op andere sites

McAfee geeft de volgende uitleg op hun site omtrent de functie van Net Guard:

The McAfee Firewall now includes a function called Net Guard. This new function uses McAfee's TrustedSource service to maintain a repository of known good and known bad domain names and IP addresses. If you try to go to a known bad website or address, Net Guard will protect you by blocking the connection.

Ik denk dat je ernstige vragen mag beginnen stellen omtrent de kwaliteiten van een betalende anti-virus waarvan je niet alle functies kan gebruiken.

Zoals ik reeds eerder aanhaalde ben je niet de enige met deze problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.