Ga naar inhoud

Probleem met windows vista herstellen

Max L.

Aanbevolen berichten

Hallo beste pc-helpforum medewerkes en gebruikers.

Ik heb een Probleem met mijn Pacakrd Bell desktop. Het is namelijk zo dat deze het altijd goed deed en ik heel tevreden was, tot op het moment dat ik hem wou terug zetten naar de fabrieksinstellingen. Ik heb de pc nu dik 3 jaar en merk dat ie door alle bestanden toch wat aan de trage kant gaat worden. En omdat ik veel bezig ben met het monteren van films heb ik wel en redelijke snelle pc nodig. Verder heb ik geen recovery disk. Deze heb ooit wel geprobeerd te branden, maar dat mislukte steeds.

Toen ik hem dus via Packard Bell Recovery Management terug wou zetten naar de fabrieksinstellingen ging het mis. Hij kwam tot 5 procent en toen gaf ie aan dat er iets niet goed ging en dat het proces gefaald was. Daarbij gaf ie ook aan dat ik die herstel cd's moest gebruiken.(Die ik dus niet Heb) De 2e optie was, om packard bell te bellen en hun verder te vragen. Dit heb ik gedaan, ze zijden dat ik daar voor 60 euro nieuwe herstel schijven kan krijgen.

Nu ben ik in principe wel bereid om 60 euro te betalen, maar ik vroeg me af of er misschien ook nog een andere mogelijkheid is.

Met vriendelijke groeten,

Max

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik eigenlijk moet is weer terug naar vista, om zo via windows vista zelf een schijfje te branden.

(Door middel van de Packard Bell recovery managment, En speciaal programma van de computer zelf waar mee je dat kunt doen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voer de tip uit bericht2 van Jion eens uit en kies daar voor systeemherstel.

Alle nodige uitleg vindt je in de aanwezige handleiding.

In een systeemherstel lukt ben je toch al terug in je Vista en kunnen we dan verder kijken om die recovery schijfjes te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Dag Max L.,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.