Ga naar inhoud

virusscanner wordt steeds uitgeschakeld

Aanbevolen berichten

Wanneer ik panda opstart is in eerste instantie alles groen.

Wanneer ik op het internet ben geweest dan geeft panda aan om de pc opnieuw op te starten,de bolletjes bij: antivirus,indentietijdsbescherming en oudercontrole zijn dan rood gekleurd.

Mogelijk hier ook eens de software van Panda opnieuw installeren ... want dat lijkt op zich geen normale zaak te zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De software voor de printer ligt nog bij mijn tante. Die zullen we dan opnieuw installeren.

Ik laat u weten of dan het probleem is opgelost. Dat zal niet meer vandaag worden.

heel erg bedankt vast voor al uw hulp

ziggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik net geprobeerd. Hp printer software verwijdert en panda opnieuw geinstalleerd. Nog geen veranderering. Ook heb ik hotfixes voor panda geistalleerd.

tot nu toe wordt de antivirus en identieteitsbescherming uitgeschakeld .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download - bij wijze van proef en tijdelijk - eens een andere (gratis) virusscanner bvb. AVG. En bekijk dan eens of alle functies daarvan wél correct afgehandeld worden. En uiteraard of die ook uitgeschakeld wordt nà internetbezoek ?

De free-versie van AVG kan je HIER downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de link. Deze heb ik gedownload en de virusscanner werkt nog steeds. Ook als ik op het internet ben geweest.

Het zal dan wel aan de Panda liggen. Ik had daar alle horfixes ook van geinstalleerd.

Ik zal kijken of nu alles van de laptop is verwijderd,zodat ik alleen nog de printer hoef te installeren.

Ik hoop dat za dan weer zonder problemen kan internetten.

Heel erg bedankt voor al jullie hulp.

Ik weet niet wat ik met de panda moet doen,zou ik het kunnen terug brengen/

bedankt,

Ziggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.