Ga naar inhoud

Blauw scherm

Nina820

Aanbevolen berichten

Hallo!

Gisteren heb ik mijn veel pijn en moeite opnieuw windows geïnstalleerd op mijn laptop. Nadat ik alle drivers opnieuw had geïnstalleerd, kreeg ik steeds een blauw scherm, bij het opstarten of tijdens het werken, met de boodschap "DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL". Ik zag dat dit probleem al eerder op dit forum is aangekaart, maar ik vond het niet met dezelfde nummers onder in het scherm als bij mij. Ik krijg de volgende getallenreeks:

"STOP: 0x000000D1 (0X01000405, 0x00000002, 0x00000000, 0X01000405)"

Ik kan hier nergens iets over terugvinden, maar heb een vermoeden dat het samenhangt met mijn WiFi, aangezien het probleem pas begon nadat ik de Wifi activeerde.

Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem zou kunnen oplossen (en toch mn wifi kan blijven gebruiken)?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt er nog iets achter deze foutmelding, of gaat het BSOD te snel voorbij?

Als dit het geval is dan kan je het volgende doen:

Start > Configuratiescherm > Systeem > Tabblad Uitgebreid > Systeem opstarten > vinkje weghalen bij automatisch herstarten

Dan zou het BSOD moeten blijven staan tot je zelf herstart.

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.