Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb sinds een tijdje een Fujitsu Siemens LI 1705 laptop, en een Sennheiser HD 201 koptelefoon.

Echter, toen ik de koptelefoon aansloot op de laptop, werd deze niet herkend.

Ik heb toen het volgende gedaan: Volumemixer>Geluiden>Afspelen en hier werden alleen de interne luidsprekers weergegeven.

Daarna heb ik een paar Skullcandy oordopjes gekocht, maar deze werken ook niet.

Het ligt dus aan de laptop, maar ik heb geen idee wat ik moet doen om dit probleem op te lossen.

Voordat dit probleem plaatsvond heb ik de laptop teruggezet naar de fabrieksinstellingen, heeft dit er iets mee te maken?

Ik hoop dat iemand me met dit probleem kan helpen.

Alvast bedankt.

Geplaatst:

Ik heb beide opties geprobeerd, maar het heeft niet gewerkt.

Als ik bij geluid kijk, geeft deze alleen mijn interne speakers aan.

Ik heb op internet gelezen dat de Realtek AC97 Audio Driver veel van deze problemen oplost.

Geprobeerd deze te downloaden, maar bij het installeren van de drivers verschijnt er een pop-up

waarin word gewaarschuwd dat een van mijn sturingsprogamma's zou worden vervangen, en dan

krijg ik de keuze om te kiezen om de download te stoppen of om het bestand toch te downloaden.

Echter, als ik op toch downloaden klik, verdwijnt de pop-up, maar gebeurt er verder niks.

Ongeveer 2 minuten later kreeg ik de pop-up weer, en dit gaat de hele tijd zo door.

Help!?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.