Ga naar inhoud

schermproblemen

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik ga straks nog een test uitvoeren om misschien iets zekerder te zijn.

Maar ik vrees dat mijn scherm aan het sterven is.

Nu had ik de vraag heeft er iemand hier ervaringen mee, want ik wil dit scherm eigenlijk nog niet afschrijven :hmmmm:.

Even een situatieschets:

Mijn pc anderhalf jaar oud Phentom II 6-core AMD

Met twee verschillende grafische kaarten.

Kaart 1: MSI twin forzer II (juiste versie vergeten) met een lcd 28inch en een led 21inch op aangesloten.

Kaart 2: Standaard 64-bit PCI-express kaartje met een 21inc lcd op aangesloten.

Tijdens het werken op het hoofdscherm (de 28-incher) zie ik constant storing over het scherm lopen. Het andere scherm heeft hier geen last van, dit valt duidelijk op vermits ik daar altijd een film op heb staan in HD.

Nu wilde ik gisteren nog eens even wat gamen na alle xhtml en css code in te geven (wat ontspanning mag ook wel eens nietwaar) en ik start eerst dark age of camelot op. Opstarten lukt, inloggen lukt perfect, ik kies mijn alt, en het hoofdscherm wordt helemaal zwart. Geen leven meer in te krijgen, uiteindelijk <alt>+<tab> scherm afgezet, terug opgezet, en terug in windows.

Dan maar guild wars, zelfde probleem.

Ik denk persoonlijk dat het aan mijn scherm liegt, ik ga straks nog wel eens proberen op te starten op de andere schermen om zeker te zijn.

Maar heeft er iemand een idee hoe ik dit zou kunnen verhelpen? (liefst zonder een nieuw scherm :P)

alvast bedankt allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok probleem gevonden :(

straks een nieuw scherm gaan halen vrees ik.

het scherm heeft het op meerdere grafische kaarten.

Enkel blijkbaar voor films zien lukt het. Het kan gewoon de refresh rate niet meer aan van games

en voor de een of andere reden flasht het ook wat als ik gewoon in windows.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.