Ga naar inhoud

Fouten bij herinstalleren

Alex.

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik hoop dat ik mijn probleem direct goed beschrijf. Het probleem is al volgt. Ik had Windows 7 op mijn pc (laptop), maar Windows 8 geïnstalleerd. Ik was vergeten partities aan te maken, dus weg Windows 7. Nu wil ik weer terug naar Windows 7.

Ik heb een installatie cd-rom. Ik kom alleen niet verder met het installeren. Elke keer als ik het probeer, herkent het systeem dat er Windows 7 en Windows 8 ooit op mijn laptop heeft gestaan. Ik heb al format c: gedaan, maar dit heeft geen resultaat gehad.

Ik wil eigenlijk gewoon dat alles van mijn laptop wordt verwijderd van alle partities, zodat mijn pc niet meer herkent dat er ooit iets geïnstalleerd is, zodat ik niet elke dat herstelprocedure krijg van Windows 7. Daarnaast heb ik ook niet meer de recovery van de fabrikant meer (die heb ik, zo stom ik ben, ooit verwijderd).

Ik heb wel gezien dat er nog een X: partitie is, maar die kan ik niet formatteren, want dan geeft hij de melding: "geef volume naam" en dan krijg ik daarna de melding "volume naam ongeldig".

Help!

Gr,

Alex

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.