Ga naar inhoud

Windows live mail 2011

Jerser

Aanbevolen berichten

Heey iedereen.

Ik heb Windows live mail 2011 geistalleerd. Helaas is het probleem nu, dat mijn standaard mail (tja hoe zal ik het noemen) 'mailbox' eigenlijk Outlook was. Helaas is deze nu verandert en is dat Windows live mail geworden. Via ons toetsenbord staat er een knopje waarmee je direct naar de 'mailbox' kan. Als je dit vroeger deed, kwam je in Outlook. Nu kom je dus in Windows Live Mail 2011. Kunnen jullie me helpen met Outlook terug 'hoofdmailbox' te maken? Mvg Jerser

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Jerser,

Open je Outlook en klik op de tab Bestand.

Daar klik je op Opties.

Je krijgt nu een nieuw kader waarin je al je instellingen kan aanpassen.

In de tab Algemeen zie je onderaan Opties voor opstarten.

Daar vink je het zinnetje aan dat zegt "Outlook instellen als standaardprogramma voor email...enz."

Klik onderaan het scherm op OK.

post-32101-1417704987,5441_thumb.jpg

aangepast door Jion
Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas lukt het niet. Ik moet naar extra gaan ipv bestand (even vermelden dat ik Outlook 2003 heb). Dan heb ik wat gezocht, want ik krijg totaal niet hetzelfde als jou Jion. Dan heb ik een beetje gezocht, en het stond al aangevinkt! Helaas is het probleem dat als ik op m'n mailknopje druk nog steeds Windows Live mail krijg...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Excuseer dat ik laat reageer, en ja ik gebruik hem nog steeds, vind het wel handig. Daar komen al m'n mails van m'n hotmail account binnen. Meestal open ik hem via Msn. Ik gebruik het vaak, maar alleen zou Outlook terug hoofdmailbox moeten worden. Dus ik zou ze eigenlijk alletwee moeten kunnen behouden, maar als ik op m'n toetsenbord op het knopje druk zodat ik naar de mailbox ga, zou ik naar Outlook moeten gaan ipv Windows Live mail. Is dit mogelijk? En als ik windows live mail wil verwijderen, heet dat dan Windows Live Essentials 2011 (want dat is het enige wat er bij mijn geinstalleerde programma's staat).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na wat zoeken is het gelukt! Windows Live Mail staat nog altijd op m'n pc, maar niet meer als standaard programma. Als ik via msn op m'n mailbox icoontje klik, opent het gewoon windows live mail en zijn er geen problemen. Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.