Ga naar inhoud

Kan geen e-mails vertsuren!

RDC

Aanbevolen berichten

Beste,

Gisteren kon ik nog e-mails ontvangen, versturen en lezen! Daarjuist wilde ik een mail versturen, maar ik krijg steeds een kader met de melding: Silverlight.Configuration Microsoft....:confused:

Zou er soms iemand mij kunnen helpen, of zeggen wat ik moet doen? Dit is een zeer vervelende situatie...!!! :mad:

Mvg,

RDC

Link naar reactie
Delen op andere sites

PC Helpforum moderator bericht:
Dag RDC, ik heb deze opm. die je in een nieuwe topic gemaakt hebt samengevoegd met je reeds bestaande topic. Dit houdt het voor iedereen een pak overzichtelijker. Jion

Beste Clarkie,

Het resette naar een vorig herstelpunt voordat het probleem zich heeft voorgedaan is jammergenoeg niet gelukt :mad: Wanneer ik een nieuwe mail wil versturen befriesd alles en loopt het vast :mad: en krijg ik de melding: Silverlight.Configuration Microsoft....

Mvg,

RDC

aangepast door Jion
Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien het probleem zich zo niet oplost, welk e-mailprogramma gebruik je?

Windows live mail misschien?

Kan je de volledige foutmelding ook doorgeven?

Voer ook al maar eens onderstaande uit:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg ook steeds een balkje onderaan wwardat in staat: intranetinstellingen inschakelen!!! Ik weet niet wat ik daar mee aan moet:mad:, en aangezien ik een leek ben, durf ik niets te ondernemen:mad::mad:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu weten we nog altijd niet welk e-mailprogramma je gebruikt, ontvang je de e-mails via Windows live mail of outlook of bekijk je die via webmail?

Voer eens ccleaner uit zoals gevraagd in bericht 5.

Voer dan onderstaande uit:

- Open Internet explorer.

- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties.

- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen...

- Klik nogmaals op Opnieuw instellen.

- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:

Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren: reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).

Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, ja ik gebruik IE9

Silverlight.Configuration

Microsoft ....

Ik durf niet meer op nieuw te klikken, anders befriesd hij:mad::mad:

Ik heb die CC- cleaner uitgevoerd, helaas zonder resultaat:mad:

Ik gebruik Windows Live Messeger en IE9

De foutmelding die ik krijg: NAAM:Silverlight.Configuration

UITGEVER: Microsoft Corporation

Toestaan- Niet toestaan

Wanneer ik de openstaande venster wil sluiten lukt het niet!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.