Ga naar inhoud

USB-stick werkt niet op DVD-speler

Reverses

Aanbevolen berichten

Beste

Eerst en vooral wil ik zeggen dat ik een film heb staan op mijn computer en als ik deze op men stick zet en in mijn dvd-speler steek wil hij deze niet afspelen.

Nu om een voorbeeldje te geven: ik heb een film van 8,25 GB (.mkv) en deze zet ik over van mijn computer naar mijn USB-stick. Daarna steek ik deze in mijn dvd-speler en wil ik deze afspelen maar het lukt niet :(

Her rare van allemaal is ik heb nog zo'n films staan met dezelfde extensies staan, waarvan hij deze wel kan afspelen. Het is net alsof hij kiest welke hij wil afspelen en welke niet :/

Ik zou graag hiervoor een verklaring hebben waarom dit gebeurd, want ik heb mij al te pletter gezocht en ben ten einde raad.

Hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen.

Alvast bedankt!

Reverses

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou eventueel met de bestandsgrootte van de film te maken kunnen hebben.

Staan die andere mkv bestanden ook op stick als ze wel afspelen?

Over welk merk, model en modelnummer van DVD speler gaat het?

Met de bestandsgrootte zal het zeker al niet te maken hebben, want ik heb zelfs films afgespeeld met een grootte van 11 GB en ietsje groter (.mkv). Als ik een film op stick zet is dit altijd 1 film, omdat ik de andere meestal al heb gezien...

De dvd-speler die ik hier heb staan is een Philips BDP3100, dit kan ik alleen zeggen hopelijk is dit genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je titel is dat de USB stick niet werkt op je dvd speler.

Maar blijkbaar werkt die wel met de meeste films, behalve eentje, klopt dat?

Dan moet je het probleem toch zoeken bij die ene film hoor.

Ben je zeker dat het ook een mkv bestand is?

Is die film misschien beveiligd?

Eens converteren naar een ander formaat dat ook ondersteund wordt door je speler?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al een hele hoop films staan op mijn computer en de helft ervan werkt niet op mijn dvd-speler. Inderdaad, ik had het anders moeten verwoorden, maar als de film niet werkt die op mijn stick staat dan blokkeert de dvd-speler.

Ik ben er héél zeker van dat het een mkv bestandje is, want ik moet geen andere hebben...

Althans bedankt voor de snelle response!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze films inderdaad geript van een Blu-ray, maar als ik ze dan wil afspelen via USB-stick lukt dit niet meer.

Ik weet nog toen ik eens een film had geconverteerd dat de kwaliteit erop achteruit gegaan was, dus dat lijkt mij ook niet echt de beste oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.