Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Zelf ook even getest.

Bij mij werkt het wel, ik heb het zelfde e-mailadres gebruikt voor zowel ontvanger als de verzender.

Krijg een melding zowel dat ik een bericht heb verstuurd en ontvangen voor download.

Ben je zeker dat je er geen typfout in je e-mailadres zit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

De kans bestaat dat het e-mailadres waarmee het niet meer lukt (om de één of andere reden) bij WeTransfer op de blacklist staat...neem eens contact op (met de bewuste e-mailadres) met support at wetransfer.com: omschrijf het probleem en wacht hun reactie af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.