Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ok kape ..ik zal er werk van maken en de resulaten mededelen

grtz

pro

• Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

lap!!....ik ben ''bitdefender online scan '' aan het doen en ontdek al 3 virussen(en hij is nog niet halverwege)...u kan wel ééns gelijk hebben in je redenering kape...de gevonden virussen zijn al ''delete'd'...en dit is zoals ik zie nog maar het begin...

ik zal van elke virus scanner de resulaten mede delen zodat het forum hier en ook jij de bewijzen kunnen vrijwaren....

alvast vriendelije dank ...

mss dat het probleem na het verwijderen van de virussen opgelost geraakt

grtz

pro

Geplaatst:

bitdefenderresultatenjc0.png

zo dit is het resultaat van ''bitdefender online scanner''

4 virussen gevonden en 7files delete'd...

dat zijn weer een paar beestjes minder op mn pc

aangezien mn vaste anti virus AVG 7.5 is zal die het ni lang meer volhouden op mn pc....want blijkbaar vond hij deze nooit

grtz pro

Geplaatst:
aangezien mn vaste anti virus AVG 7.5 is zal die het ni lang meer volhouden op mn pc....want blijkbaar vond hij deze nooit
Dat lijkt een logische conclusie ... maar is het niet helemaal. Hangt er een beetje vanaf welk soort bestanden Bitdefender (in dit geval) en andere scanners (in een ander geval) heeft ontdekt en verwijderd.

Alle scanners hebben zowat hun eigen methode en vinden dus ook vaak verschillende zaken. Bovendien hangt het er ook van af hoe snel de updates van de virusscanners worden geleverd en hoe snel je deze zelf binnenhaalt (als je het niet automatisch doet). Tussen het verschijnen van een nieuw virus en de update van de virusscanner kan al een bepaald aantal uren of dagen zitten ... en zo kan je de pech hebben dat je met een perfect werkende virusscanner toch tegen de lamp loopt.

Nu is - toevallig - AVG mijn antivirusscanner (maar dan de Pro-versie) en die heeft - tot op heden en al jaren lang - nog geen enkel "beestje" doorgelaten, maar 100 % zeker ben je natuurlijk nooit.

Geplaatst:

ik heb de windows live messenger NOG EENS proberen downloaden....

maar het resultaat blijft het zelfde ..zie SS

op naar de volgdende online scanner dan maar...(kan het maar proberen)

wlwo7.png

Geplaatst:

probeer het volgende eens te openen en dan nog een keertje in te loggen in msn...

het volgende bestandje maakt namelijk die register waardes aan of wijzigt deze (of klik op het .zip bestandje onderin deze post)

http://www.pc-helpforum.be/attachment.php?attachmentid=663&stc=1&d=1207858007

zodra hij de registerwaardes heeft aangepast... zal je een melding krijgen.

probeer het even uit... lukt het niet... dan weet ik het ook niet...

msn registerwaardes.zip

Geplaatst:

nope..lukt niet...

wat ge hier mee wou bereiken stel ik zeer de vraag...

Geplaatst:

had een progje geschreven die je register waardes aanpast naar de registerwaardes die ik gebruik...

alleen lukte het dus niet...

zou je eens een screenshot willen maken van het register venster in MSNMessenger?

in het register kom je alsvolgt:

start==>uitvoeren==> typ in: regedit ==> ga dan naar de onderliggende mappen die je al eerder aangaf en maak dan een screenshot

Geplaatst:

is er mss een optie dat er iemand zijn/haar registerwaarden kan overzetten naar die vam mij???(via hulp op afstand ofzo)

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.