Ga naar inhoud

batterij laadt niet op


Fennie

Aanbevolen berichten

Vanmiddag heeft de hond op de adapter gekauwd. Sindsdien laadt de batterij niet op, ook niet met de nieuwe adapter die ik gekocht heb.

Kan door de schade iets in de pc zelf kapot zijn gegaan? Zekering of accu? De hond leeft nog goed en wel overigens.

De accu staat nog op 10% en het gaat nog enkele uren kosten om foto's ed over te zetten naar de externe schijf.

Zijn er mogelijkheden om de harde schijf nog uit te lezen?

Het is een Acer Aspire 7715Z en nog een rij nummers.

De adapter is al geen origineel meer, die gaan blijkbaar niet lang mee bij Acer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de adapter van de oude siemens er in gedaan en hij start op. Is geen permanente oplossing weet ik van afgelopen winter toen ik ook problemen had. Maar als ik de bestanden kan redden ben ik een heel eind. Er staat een kruisje door de batterij, maar er staat wel een stekkertje. Overigens zit de batterij er nu nog in, is dat ok?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan perfect zonder verdere gevolgen of schade met je laptop op zuivere netspanning werken hoor.

Neem hier eens een kijkje voor een nieuwe batterij, je hoeft enkel nog het juiste type aan te klikken.

aangepast door Asus
woordje vergeten... :-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.