Ga naar inhoud

computer ontzettend traag/iexplore.exe/msmpeng.exe

Aanbevolen berichten

Ehm ja, volgens mij wel... er stond CDROM en CD ROM HDD geloof ik. Ik heb dus de verkeerde gekozen? Moet ik dan bij alledrie er HDD van maken? Ik wil het graag precies weten, omdat ik dan nl deze comp weer moet afsluiten, stekkers eruit en de andere weer aansluiten. Dat is nogal een gedoe. Ik heb t al een paar x gedaan vandaag. Dus, ik start op, F2, Advanced..., Boot sequence, en dan 1st HDD, 2nd Hdd, 3rd Hdd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het lukt niet hoor. Hij blijft zeggen schijffout. 1e stond op CDrom, 2e HDD, 3e HDD. Toen schijf in laatje gedaan. Weer melding schijffout. Is er niet een manier om sneller met elkaar te communiceren? Via mijn gsm gaat t bijna niet via jullie site. Mail kan ik wel handig lezen en beantwoorden. Of kan dat niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leg je cd eens in het cd-rom station, vervolgens start je de pc opnieuw op waarna je naar je BIOS gaat.

Stel daar je CDROM in als eerste opstartbare medium en je HDD als tweede en sla deze wijzigingen op als je het BIOS verlaat(belangrijk!!) en je pc herstart.

Lukt dit?

Vermeld anders eens het merk en type van je moederbord want er zijn moederborden die een lees/schrijf bescherming hebben waardoor er niet van een CD/DVD gelezen kan worden tijdens het starten.

Maar om dit uit te zoeken moeten we het juiste merk en type hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, niks werkte, maar mijn stiefvader heeft m vandaag weer aan de praat gekregen. Gelukkig. Ik denk wel dat er iets niet goed zit in die comp. Hij heeft een computerscan gedaan en toen was ineens een icoontje Iexplore op mijn bureaublad geplaatst. Dat is toch niet goed. Ik heb namens hem ook 1 vraagje en dan sluit ik (na het antwoord haha) de topic. Hij heeft Windows 7 op zijn pc. Als je met rechtermuisknop klikt op mappen staat Verkenner bovenaan, ipv Openen. Hoe draai je dit om? Zodat je met 2 klikken op de map deze kunt openen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.