Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Indien het een Office document is, kan je deze direct opslaan als pdf.

Andere bestanden, zoals een foto enz. kan je naar pdf omzetten met PDF CREATOR.

Het lijkt me dat er iets bij de instellingen tijdens het scannen niet juist staat, waardoor je document verkleint wordt.

Geplaatst:

Ga eens naar Start > Apparaten en printers. Rechtsklik op de desbetreffende printer en klik dan op Voorkeursinstellingen voor printer. Bij mijn Epson kan ik dan alle instellingen kiezen.

Hier een screenshot:

post-29985-1417704989,7471_thumb.png

Geplaatst:

Als ik voorkeurinstellingen voor printer klik krijg ik volgend foubericht:

"functieadres 0x7a5842e4 veroorzaakt een beschermingsfout. (uitzonderingscode 0xc0000005)

De eigenschappen van de toepassing werken mogelijk niet correct"

Wat moet ik hiermee nu doen?

Geplaatst:

Ben je in de mogelijkheid ( kan het voor jouw) om de bewuste bijlage in je mail als bijlage hier in een volgend bericht te plaatsen?

Dan kunnen wij het zelf even testen en misschien omzetten naar PDF.

Geplaatst:

Ik heb ondertussen een oplossing gevonden door blad per blad opnieuw te scannen en te kopieren en daar kan ik het formaat aanpassen zoals ik wil.

Het is dus opgelost.

Hartelijk dank voor de medewerking

Geplaatst:

Fijn te lezen dat je probleem opgelost is.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.