Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Prima.

Ik ben stilaan richting inplace upgrade aan het denken, maar ik heb de mensen van Microsoft die hier regelmatig een handje helpen een berichtje gestuurd met de vraag om jouw topic eens door te nemen.

Geplaatst:

Ik zou je willen adviseren de stappen op de onderstaande link te proberen alvorens je een repair/inplace upgrade uitvoert.

0x8e5e0147

De link gaat over SP2 maar dat geeft verder niet aangezien dit over bepaalde update componenten gaat. Mocht het niet lukken dan adviseer ook ik de repair/inplace upgrade.

Geplaatst:

Nog slechter geworden,bij opstart krijg ik melding"Belangrijke updates kunnen niet geïnstaleerd worden,klik hier voor oplossing"

Als ik dat dan doe krijg ik melding dat alles up to date is?????Bij opstart is ook altijd het beveiligings centrum niet actief???

Onderstaande up date kan ook niet geinstaleerd worden,

nVidia - Display - NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430

Type update: belangrijk

Geplaatst:

Dan zijn we aanbeland bij de inplace upgrade.

Hoe je dat uitvoert in Windows Vista kan je hier bekijken...de handleiding is van Windows 7, maar de procedure in Windows Vista is identiek.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.