Ga naar inhoud

Office picturemanager

Kloekkie

Aanbevolen berichten

Ik heb door onhandigheid voor de eerste keer met picture manager foto's geresized (verkleind) om ze te kunnen e-mailen. Ik weet niet wat ik gedaan heb maar de betreffende fotobestanden staan nu allemaal in mijn archief op de verkleinde modus. Dus alles is van 3-4 Mb per foto nog maar 45 Kb! Hoe krijg ik dat teruggedraaid??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de functie afbeelding-> afbeeldingen comprimeren -> comprimeren voor e-mailberichten gebruikt hebt krijg je de vraag of de bewerking uitgevoerd moet worden en wordt er een kopie gemaakt van het origineel.

Dus het origineel blijft behouden, je hebt dus twee maal de zelfde foto maar in verschillend formaat.

nu rest de vraag welke functie heb jij gebruikt om de foto's te verkleinen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Dag Kloekkie,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.