Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een nieuwe IPhone 4, ik kon de laatste versie iTunes niet laden op de PC, altijd dezefde foutmelding door probleem melding dat een onderdeel van windows installer pakket niet te vinden is en de installatie onmogelijk is !

Na wat zoeken op jullie forum vind ik "iTunes werkt niet" (Anna87, 28/2/2012). Ik pas de voorgestelde werkwijze van clarkie toe, tot ik bij de verwijdering van de "apple software updater" te hier terug DEZELFDE foutmelding krijg dat de windows installer dit programma niet kan verwijderen. . ., m.a.w. ik kan niet installeren en ik kan niet vewijderen, graag enig hulp

Geplaatst:

Welke Windows versie hebt u? Kijk eens bij Configuratiescherm/Programma's/Een programma verwijderen... of er iets in die lijst tussenstaat van Apple. Of iets dat begint met Apple. Dat mag je dan eventueel verwijderen. ("Apple Application support", "Apple software update", ...)

Geplaatst:

ik heb windows 7, ultimate. Ik heb nogmaals in de lijst van programma's (via configuratiescherm)"apple software" proberen te verwijderen en krijg terug dezelfdefoutmelding

Geplaatst:
terug DEZELFDE foutmelding krijg dat de windows installer dit programma niet kan verwijderen

Wat is de EXACTE foutmelding? Kan je nog andere programma's installeren?

Geplaatst:

hier de foutmelding:

post-35453-1417704989,5889_thumb.jpg

Deze komt dus voor, zowel bij het willen downloaden van de laatste itunes versie voor het verwijderen van de apple bestanden, als na het willen verwijderen van alle apple bestanden, specifiek bij "apple software update", dit was het laatste apple bestand in mijn PC.

Ik heb geen specifiek programma om te downloaden, wel heeft mijn PC ondertussen de vraag doorgegeven voor 12 upgrades, die zijn normaal doorgevoerd, zonder zichtbare hapering.

Geplaatst: (aangepast)

Ga naar het startmenu en typ cmd

Druk daarna nog NIET op enter. Bovenaan in het menu zie je cmd. Rechtsklik daarop en kies Als administrator uitvoeren.

In het zwarte scherm dat je nu krijgt typ je hetvolgende commando:

regsvr32 vbscript.dll

Herstart de pc.

Installeer nu de laatste versie van Itunes.

De laatste versie van itunes is hier te vinden:

Apple - Support - Downloads (aan de linkerkant)

Installeer het dus.

Bronnen: http://support.apple.com/kb/TS1331,

http://forum.fok.nl/topic/1586248

aangepast door Kurtt
Geplaatst:

Tot slot, toch even dit, in afwachting op het laatste antwoord, ben ik verder gaan zoeken:

via configuratie scherm heb ik "apple software updater" aangeklikt en herstellen geactiveerd, daarna heb ik verwijderen aangeklikt.

Het programma is dan zonder hiaten verwijderd!Ik heb direct de proef op de som genomen en de laatste versie iTunes gedownload, hier wel even een hapering, er wordt gevraagd om de 64 bit versie te downloaden (ik heb inderdaad een 64 bit PC, zit hier de groend van het probleem?). Verdere downloading probleemloos verlopen. Iphone is ondertussen aangesloten en werk!

Bedankt

sorry ik heb de "markeer als opgelost" te snel ingedrukt en mijn eerste versie van dit antwoord was blijkbaar verdwenen, vandaar . . .

Geplaatst:

@jojac

Het feit dat je 64bit Itunes moest nemen, kan inderdaad de kern van je probleem zijn. Evenals het eerst repareren en daarna verwijderen van Apple Software Updater!

Ik vind het tof dat je de oplossing erbij vermeld, zodat andere mensen met hetzelfde probleem er ook nog iets aan hebben!!

Wacht even af zou ik zeggen of het probleem is opgelost, en dan kan je dit topic als opgelost markeren. Als u nog bijkomende vragen hebt, horen we het graag.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.