Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo iedereen,

Ik heb sinds vandaag een probleem: Ik heb muziek gedownload en die wil ik op m'n mobiel zetten, toen ik mijn mobiel aansloot waren alle bestanden "alleen-lezen". Ik heb geen idee hoe ik dit kan veranderen.

Is er iemand die mij kan helpen??

Groetjes

Geplaatst:

Op je computer selecteer je de muziekbestanden. Rechtsklik er dan op en kies Eigenschappen. Op het tabblad Algemeen (staat normaal al klaar), doe je het vinkje weg bij "Alleen-lezen".

Geplaatst:

Ik bedoel dat niet de muziekbestanden, maar de mappen die op mijn mobiel staan zoals: afbeeldingen en media. Ik heb bij die mappen al geprobeerd om het zo weg te krijgen maar dat helpt niet

Geplaatst:
Op de harde schijf de "alleen-lezen" uitvinken van die bestanden, en daarna die bestanden overzetten naar je gsm. Lukt dat niet?

De muziekbestanden zijn niet "alleen-lezen" ( die staan gewoon normaal), maar als ik mijn mobiel aan m'n pc koppel zijn de bestanden die dan worden weer gegeven "alleen-lezen".

Geplaatst:
Zijn het legaal gedownloade muziekbestanden?

Ik heb ze gedownload via youtube-converter.

Maar ik downloaden daar al heel lang muziek van, ik zet minstens 1 keer per week nieuwe muziek op m'n telefoon, dat ging altijd goed totdat het vandaag niet lukte

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.