Ga naar inhoud

sims 3 laat pc enorm hard draaien

Aanbevolen berichten

Hallo,

als mijn dochtertje op mijn pc (vista) sims3 speelt dan draait mijn pc enorm hard soms is het net alsof hij gaat opstijgen :dong:. Ook na het correct afsluiten van haar spel (wat trouwens heel lang duurt) blijft de pc veel geluid maken. Dit kan ik dan alleen weg krijgen door de pc terug op te starten en dan is alles terug normaal.

Wat kan hier het probleem zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je tijdens het gamen een Speccy-logje maken en de link er naar hier posten ?...

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Indien het om een merk-PC gaat: graag vermelding van het merk en de volledige type-aanduiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat me opvalt aan je logje zijn vrij hoge temperaturen! Deze zorgen ervoor dat je ventilator veel harder moet draaien, wat dat opstijgend geluid kan veroorzaken.

Te hoge temperaturen van een PC / laptop worden meestal veroorzaakt door een te hoog stofgehalte.

Om dit op een veilige manier te verwijderen verwijzen we graag naar deze zeer duidelijke uitleg.

Neem de tips grondig door en doe het nodige om je systeem stofvrij te (laten) maken…nadien kan je ons dan de nieuwe resultaten van Speccy bezorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In je eerste logje (zonder het spel te draaien) heeft je grafische kaart 79°C!

Je processor en moederbord zijn dan ook al op het randje.

Het lijkt me dat het recente ontstoffen niet goed is gedaan en opnieuw dient te gebeuren.

Zorg ook dat er voldoende vrije ruimte is voor de verluchtingsgaten, zodat de warme lucht naar buiten kan.

waarom draaid hij dan enkel met dit programma zo fel

Je game vraagt heel wat energie van je systeem waardoor het intensiever gebruikt wordt.

Intensief gebruik veroorzaakt eveneens een stijging van de temperatuur. (kijk bvb. is naar het verschil in t° van je processor)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.