Ga naar inhoud

IE9 blijft nieuwe tabbladen leeg openen

Aanbevolen berichten

• Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik heb de handleiding gevolgd maar ik krijg IE9 niet meer geïnstalleerd.

Ik krijg de foutmelding dat de installatie niet voltooid is...zonder enige reden of foutmelding.

Ik heb reeds een windows update uitgevoerd en nogmaals geprobeerd, doch zonder resultaat.

Rechtstreeks updaten vanuit IE8 geeft hetzelfde resultaat.

Bij windows update staat de update naar IE9 wel niet vermeld, ik weet niet of dit normaal is?

Hopelijk hebben jullie tips, ik sta op het punt mijn pc opnieuw te formatteren (na 3 maand pas) want ik heb het gevoel dat alles hier fout loopt sinds het Ukash virus :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voer eerst onderstaande eens uit en probeer dan IE 9 opnieuw te installeren, volg de tips in deze link indien installatie niet lukt.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.