Ga naar inhoud

Outlook connector...

Wh60RpV29

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik zal mij eerst even voorstellen. Ik ben Joke en heb een probleem met Outlook 2010, mijn mailtjes komen niet

binnen. Ik heb een hotmail adres en die is verbonden aan Outlook. Ik heb al het één en ander geprobeerd. Mijn account instellingen nagegaan of die goed zijn, maar in hotmail ontvang ik de mailtjes wel. de Lan verbinding is goed. Met ontvangen/

verzenden zie ik dat ze niet binnenkomen. Wat kan ik nog meer doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Charlie,

Sorrie dat ik niet eerder heb gereageerd, maar ik zocht de optie waar ik je terug op kan antwoorden, maar die zag ik niet zo gauw, vandaar. Ik ga die link later proberen, maar ik moet zo weg en ben pas later weer thuis. Ik geef nog wel een antwoord hierop terug ok. Tot later, maar bedankt voor de link.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Clarkie,

In het schermpje met voortgang van verzenden en ontvangen in Outlook, daar staat dat alles verzonden en ontvangen is,

maar in de balk links bovenaan waar normaal als de mailtjes binnen en naar buiten gaan komt er een groene balk in beweging,

maar dat doet ie nu niet, de balk blijft dan groen en daar weer onder staan dan mijn mailadressen die wel verzonden en ontvangen zijn en dan zie ik bij verzonden mails links in Outlook dat dit wel zo is, maar ik heb Outlook verbonden aan mijn gmail, maar als ik nu mijn mails zend of ontvang dan doet hij dat wel. Het gaat mij erom dat die balk groen blijft, maar dat wordt die toch nadat hij mailtjes ontvangt of verzendt weer wit? Dat is toch vreemd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.