Ga naar inhoud

vga kabel


Aanbevolen berichten

ik heb nog een laatste probleem het gaat namelijk over mij vga kabel

die is aangesloten met een tussen stuk zo groten blok zoals zie bijlagen 1

maar nu heb ik een probleem dat er een stukje van mij videokaart is afgebroken waar in je de schroefje in moet draaien de vraag ook hier bij is kan ik dat repareren of zou ik een nieuwe kaart in moeten stekken in bijlage 2

zien jullie hoe het gesteld staat achter de kast wat is jullie oordeel hier uit? ik heb ook een aansluiting op de moederbord met de standaard vga aansluiting maar die reageerd als ik daar op namelijk de kabel aan sluit krijg ik de melding no signal.

zie bijlagen 1 grote blok

post-12056-1417704993,4207_thumb.jpg

zie bijalge 2 achter systeemkast blauwe cirkel rechts is het probleem

post-12056-1417704993,4635_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het afgebroken is dan kan je moeilijk herstellen.

Ben je wel zeker dat het is gebroken en niet aan de VGA stuk is blijven hangen?

Maar in principe hebt je de twee schroeven niet nodig om beeld te hebben.

De schroeven dienen alleen om te voorkomen dat het los kan komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet zeker dat het niet aan de vga kabel vast zit klopt inderdaad want ik heb de kabel gewoon aangesloten

aan de linker kant zit de schroef er wel aan en de rechter kant niet en als ik dus kosten wil besparen hoef ik er niks aan te doen?

wat ik ook niet begrijp waarom de vga on board het niet doet kan dat na gekeken worden? ik heb namelijk 3 mogelijkheden om mij beeldscherm aan te sluiten namelijk zie hier onder de gemarkeerde zo is die namelijk nu aangesloten.

1 via hdmi

2 vga onboard

3 video kaart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.