Ga naar inhoud

router Konig CMP-WNAP10

tsv

Aanbevolen berichten

• Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik kom er achter dat de gebruikersnaam en ww niet meer kloppen om in de router te komen. hoe moet ik dit nu oplossen.

Bij het proberen om die te vervangen door andere, lukte dit steeds niet en op ht laatst heb ik dat maar zo gelaten. Daarna "ge"reboot". De originele gebr.naam en ww pakt hij niet meer en die welke ik had geprobeerd in te toetsen, ook niet. Alle combinaties al geprobeerd, maar geen toegang. Wat is hieraan te doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook dit geprobeerd, maar niets lukte. Ben toen naar een pc winkel gegaan en heb het probleem uitgelegd. Advies: eerst de verbinding WNAP10 verwijderen in " beheren draadloze netwerken" en dan opnieuw aanmaken en sleutel ingeven. Dat gedaan en ja hoor, het werkt. Ik heb nu weer een beveiligde internetverbinding ook op mijn laptop. Oeff. Alleen zie ik dat de beveiligingstatus WPA-personal is en niet WPA2-personal. Ik heb wel degelijk WPA2-PSK ingegeven. Is dat ernstig en wat zou ik moeten doen om dat te veranderen? Heb het al geprobeerd, maar dan verbreekt de verbinding weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.