Ga naar inhoud

Systeembalk

ward

Aanbevolen berichten

Hi, zit nu weer met een andere "fout", nadat het opstarten gebeurd is, blijkt dat er verscheidene icoontjes niet meer verschijnen op de systeembalk. Dit gebeurt niet altijd, er zijn soms opstartingen met een volledige balk. Nu momenteel werkt het helemaal niet meer ondanks meerdere pogingen.

Wat zou de oplossing of oorzaak hiervan zijn? Dank bij voorbaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spijtig, maar dat pijltje staat er niet op bij mij. Het pijltje naast de balk is voor de favorieten, en daar staat niets in van 'aanpassen'.

Moet nog melden dat ik met win xp werk.

post-1033-1417704993,7155_thumb.jpg

aangepast door ward
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ward

Dat de systeemiconen rechts soms verdwijnen is een gekende bug in Windows XP.

Er is een patcher tool die het probleem zou oplossen. Maak echter EERST een herstelpunt aan, zodat je bij problemen van de tool nog altijd terug kunt. Hier lees je hoe je een herstelpunt kunt maken.

Download hieronder de Patcher tool. Download dus shell32patch.zip, pak het uit en dubbelklik erop om te installeren:

Systray icons missing | Windows Problem Solver (klik erop)

Als je na de installatie van de patch problemen ondervind of als het probleem van de systeemiconen dan nog niet is opgelost, zet je gewoon het herstelpunt terug. Hoe je dit doet, lees je hier.

Bronnen: https://www.hccforums.nl/showthread.php?t=180

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de raad van Kurtt gevolgd, en zoals jullie kunnen zien, is het terug OK.

Timoo, al die icoontjes kan ik niet onthouden, sorry, :-), MDotCom, heb die knop 'aanpassen' dan toch gevonden via eigenschappen van de balk.

Allen bedankt voor de hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de raad van Kurtt gevolgd, en zoals jullie kunnen zien, is het terug OK.

Timoo, al die icoontjes kan ik niet onthouden, sorry, :-), MDotCom, heb die knop 'aanpassen' dan toch gevonden via eigenschappen van de balk.

Allen bedankt voor de hulp, 'k ga ze nu toch eens noteren, Timoo. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.