Ga naar inhoud

[OPGELOST] Vista start niet meer, PC pas gisteren aangeschaft!

CynthiaS

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Deze morgen heb ik I-tunes op mijn computer geïnstalleerd, deze computer heb ik gisteren nieuw gekocht omdat mijn oude is overleden.

Op deze nieuwe computer zit windows vista.

na het instaleren van i-tunes gaf hij aan dat hij opnieuw opgestart moest worden dus dit heb ik gedaan, maar heb wel perongeluk mijn i-pod in de pc laten zitten.

Vervolgens kan Vista niet meer opstarten en gaat hij op het foutherstel scherm.

Ik kon toen nog wel kiezen tussen normaal opstarten en veilgie modus. Beiden bleven echter hangen voordat het aanmeld scherm kwam.

Na de poging om de pc in veilige modus op te starten en hij daarna weer bleef hangen heb ik hem weer opnieuw opgestart en nu doet hij dus niets meer!

Hij komt niet verder dan het scherm voor fout herstel, waarbij hij vraagt om de instalatiecd van windows vista. Deze heb ik niet omdat vista al in de computer geïnstalleerd was.

Ik baal hier enorm van! Wat moet ik nu doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

sluit ik mijzelf bij aan ;)

in garantie ==> terug binnen zetten bij de goede man :)

misschien handig om dan een dvdtje van vista te vragen daar u daar toch recht op heeft normaal :)

Normaal gezien moet je de eerste keer als je de nieuwe PC gebruikt zelf een complete windows back up maken. Dat staat duidelijk in de handleiding.

post-2887-1417703739,6285_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties.

Ik ben teruggegaan gisteren en ook daar kregen ze hem niet aan de praat. Ik ben niet acoord gegaan met een reparatie (dat zou belachelijk zijn, dat ik een pc die ik 1 dag heb al moet laten repareren!), maar heb hem ingeruild voor een nieuwe..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal gezien moet je de eerste keer als je de nieuwe PC gebruikt zelf een complete windows back up maken. Dat staat duidelijk in de handleiding.

Ik moet een aanvulling maken blijkbaar is dit niet voor alle Vista-versies:

"B. Windows BitLocker-stationsversleuteling en Complete PC Back-up en terugzetten zijn beschikbaar in Windows Vista Business en Windows Vista Ultimate."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.