Ga naar inhoud

Azerty Game/werk pc

Aanbevolen berichten

Budget €900 -€950

Doel - Gamen, downloaden vanaf usenet, standaard dingen.

Omgeving -

Besturingssysteem - Ik heb al Windows 7.

Opties / randapparatuur - Niets nodig.

Ik woon in Nederland.

Ik hoef niet de hoogste instellingen bij games.

Maar ik wel wel lang vooruit komen met deze videokaart.

En ik heb een passieve 3d monitor (met tridef software, werkt ook op Radeon).

Ik zat te denken aan een Intel i5 3570K processor.

En dan een HD7850 videokaart.

De Processor koeler is een speciale mugen 3 met 2 koelers (is met 2 koelers koeler en stiller dan de mugen 2 is me verteld).

Qua kast wilde ik eerst voor de elite 430 gaan, Maar deze heeft meer koelers (wat mij beter lijkt) en 2x usb 3.0.

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B496883%5D=1&product%5B458155%5D=1&product%5B448685%5D=1&product%5B492573%5D=1&product%5B435818%5D=1&product%5B7505%5D=1&product%5B487561%5D=1&product%5B511590%5D=1&product%5B476182%5D=1&product%5B425857%5D=1&product%5B479108%5D=1

Ik wil de kast zelf bouwen (dankzij handleidingen op internet genoeg zelfvertrouwen gekregen).

Alleen het monteren van de processor en koeler durf ik nog niet aan.

Dus dat laat ik door azerty doen.

(ik heb dit gekopieerd van een bericht van mij op een ander forum, en het iets aangepast, Ik ga er van uit dat ik jullie genoeg informatie heb gegeven. Ook al is jullie stappenlijst langer)

Mvg, Linkie3.

aangepast door Linkie3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb uw samenstelling wat aangepast.

De harddisk sata 300 vervangen door sata 600 met 64 mb cache en dat is sneller

De koeler vervangen door evengoede koeler

Geheugen genomen van 1600 mhz omdat het beter is voor uw processor

Een stille voeding genomen dan de uwe.

Nota: de processor plaatsen kan je zelf ook als je de handleiding van de moederbord goed volgt.

Iets moeilijker is de koeler maar meestal staat er een goede handleiding.

Maar het is inderdaad een stuk veiliger als je laat doen want als je niet goed doet dan ben je ook veel geld kwijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een 'standaard' processorkoeler installeren is absoluut niet moeilijk (meegeleverd). Echter zijn grote exemplaren zoals de Mugen 3 een heel ander verhaal. Het beste doe je zo'n installatie met 2 personen, alleen al vanwege het gewicht. (Maar als je het laat assembleren door Azerty hoef je je daarover geen zorgen te maken natuurlijk :-))

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.