Ga naar inhoud

P.C Start niet meer op. hoe krijg ik hem aan de praat?

Jeigien

Aanbevolen berichten

het Probleem; deed zich voor toen ik in een cloud [wolk] een brief aan het schrijven was via Google.

Plots ging de P.C. in slaapstand heb geprobeerd hem wakker te houden op alle mogelijke knoppen gedrukt LAPTOP was zeker moe en ging slapen. uit deze toestand krijg ik hem niet meer wakker. Leuk verteld toch?

van stroom gehaald/accu eruit even wachten en weer aangesloten geen resultaat/opstarten via de aan en uit knop geen resultaat P.C. geeft geen kick. door dat de pc vanzelf in slaapstand ging kon ik geen backup maken en ben ik mijn cloud weg. Nieuwe P.C. kopen en dan terug naar de Cloud oké dat kan. hoe krijg ik de pc weer aan de praat?:rofl:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jeigien, welkom op PCH

Gaat het om een desktop pc of een laptop, je vermeld beide. ;-)

Bij mij is een Personal Computer een benaming voor de eigendom dus heb geen vermelding gemaakt van Desktop.

Het leuke daarbij is dat ik de LAPTOP in de Schuur heb gelegd. Respecterend "afgelegd" om de laptop naar zijn laatste rustplaats te brengen. Compaq Presario V4000 +/- 2005 c.q 2006 Een uitstekende P.C. Geheel onverwachts na +/- 24 uur toch maar even de stekker in de stopcontact gedaan en de Laptop werd herboren hij is dus weer wakker geworden. Intussen wel een nieuwe LAPTOP gekocht "Samsung" de compaq blijft als spelletjes pc in ons gezin.

Dus geachte lezers bedankt voor uw opmerkzaamheid. de slaap code kan ik nog niet van de laptop verwijderen.;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Officieel is PC of Personal Computer de algemene term (afkorting) die wordt gebruikt voor een (individuele) computer...binnen deze "groep" toestellen heb je desktops, laptops (ook notebooks genaamd) en netbooks.

Veel mensen maken echter een onderscheid tussen een PC en een laptop: de PC is dan de "vaste computer" of desktop, de laptop is de "mobiele computer".

De slaapstand kan je uitschakelen via start --> configuratiescherm --> systeem en beveiliging --> energiebeheer --> de schema-instellingen wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.