Ga naar inhoud

Pc langzaam tijdens het gamen


Aanbevolen berichten

Dag mensen,

Ik zit met het volgende probleem:

Ik heb een paar jaar geleden met hulp mijn eigen pc gebouwd.

Deze heb ik ongeveer anderhalf jaar geleden vernieuwd ( ik heb alles behalve de kast met voeding vervangen. )

Nu heb ik de volgende rig:

Moederboard: MSI p55-GD65

Grafische kaart: MSI GTX 460 Hawk

Processor: Intel core I7 860 @ 2.8 ghz

RAM: 2x Kingston PC3-10700 4gb

Harde schijven: 1x 60 gb SSD ( Systeem ), 1x 1 TB ( Games e.d.) , 1x 500 gb ( andere rotzooi )

Nu game ik vrij regelmatig op mijn pc maar sommige games lopen echt tergend langzaam.

Bij een shooter houd tergend langzaam dat elke beweging die gemaakt wordt pas later wordt geregistreerd lijkt het.

Bijv. Battlefield 3, Blacklight retribution (online FPS ) , Diablo 3.

Ik dacht eerst dat het misschien de graphics waren, maar een game als Mass Effect 3 loopt als een zonnetje.

Ik heb ook een laptop met net iets mindere, maar zeer uitmuntende specificaties.

Hierop draait alles perfect en dus moet ik regelmatig naar mijn laptop uitwijken om bepaalde games te kunnen spelen.

Dit is verre van ideaal aangezien het scherm een stuk kleiner is e.d.

Ik heb al een paar keer windows opnieuw geïnstalleerd, drivers zijn altijd up to date, de onderdelen zitten goed in de pc, maar nog steeds blijft het probleem bestaan.

Nu kan het toeval zijn maar alle bovenstaande games die langzaam draaien hebben een internet connectie nodig om speelbaar te zijn. Is er een manier om te testen of dit de reden is?

Voor de rest is de connectie namelijk gewoon goed.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen in de zoektocht naar een oplossing.

met vriendelijke groet,

Leon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.