Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb ook problemen met mijn muis,

Als ik linker muisknop klik, drag, stopt hij ondertussen.

stel dat ik tekst wil selecteren dan begin in in het midden v/d zin, muis knop in, ga ik naar het einde van de zin, muis knop uit.

maar ondertussen heeft hij al opnieuw geklikt, zonder dat ik de muis van de knop heb gehaald, hij heeft soms dus tussenpozen.

Ook is het zo dat soms als ik klik hij 2x achterelkaar klikt.

het merk is hp, en hij is niet draadloos.

hij is nu ongeveer 2 jaar oud, en er is voorzichtig me omgegaan.

Geplaatst:

Hoi esence,

ik heb je een eigen topic aangemaakt: nieuwe problemen posten in topics van andere leden leidt enkel tot verwarring.

Werd de muis reeds zuiver gemaakt en op een andere ondergrond getest ?...

Geplaatst:

nog niet zuiver gemaakt, Ik zou niet weten wat dat inhoud.

Verschillende achtergronden geprobeerd, heb nu gewoon een muismat, maar op andere oppervlakken doet hij het ook slecht.

Geplaatst:

Met een droge microvezeldoek, ook de sensor onderaan.

Gebruik de muis ook eens op een andere PC en kijk hoe die zich daar gedraagt ?...

Geplaatst:

OK,

ik heb een microvezel doek gekocht,

Het grote probleem is nu (wat moet ik schoonmaken),

maar nog meer, ik kan mijn muis niet uit elkaar halen.

Ik heb een HP muis, USB Optische muis (USB Optical mouse).

er zitten geen schroeven in, en ook geen schroeven onder stickers.

Dus nu heb ik een doekje, maar ik weet niet wat ik moet schoonmaken en hoe ik erbij moet komen,

Ook is de garantie vorige december verlopen dus daar heb ik ook niks aan.

ik was toevallig nog vandaag met een kapote muis aan het klooien, deze was erg vies, ik maakte hem van binnen schoon en hij deed het (tot mijn verbazing weer), ik hoop dat ik met deze evenveel geluk heb...

Geplaatst:

Ik weet dus niet hoe ik hem open moet maken, zo goed als mogelijk geprobeerd om de sensor schoon te maken ( de sensor zit zoals gewoonlijk dieper in de muis, maar het is niet gelukt, de problemen houden aan.

• 2 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.